Menu
Cosul meu

Informatii de Livrare

Produsele de pe site-ul dcaevolution.ro se livrează oriunde în România, prin curier, într-un interval de 1-3 zile lucrătoare. În mod obișnuit, termenul de livrare este de 24-48 ore de la efectuarea comenzii pe site-ul nostru. Veți primi o confirmare a trimiterii comenzii prin email, care vă va permite să urmăriți exact procesul de livrare.

Pentru produsele care sunt aduse pe comandă și care se află în stocul furnizorului din Europa, termenul de livrare este de 7-10 zile lucrătoare. În cazul produselor personalizate conform cerințelor clientului sau a celor care nu sunt disponibile în stocul din Europa, veți fi informat cu privire la termenul de livrare înainte de finalizarea comenzii.

În cazul în care achiziționați două sau mai multe produse, taxa de curierat se plătește o singură dată (dacă toate produsele sunt livrate la aceeași destinație).

Cum să comandați:

  1. Online – Urmați pașii obișnuiți atunci când faceți cumpărături online (adăugați produsele dorite în coș și completați formularul cu datele de livrare/facturare). După finalizarea comenzii, veți primi imediat pe email o confirmare a înregistrării comenzii. Un operator de la dcaevolution.ro vă va contacta pentru reconfirmarea comenzii.

  2. Telefonic – Puteți suna la numărul de telefon +40 787 522 388 și un coleg va prelua comanda. În cazul în care liniile sunt ocupate, veți fi contactat în cel mai scurt timp pentru a vi se furniza detaliile necesare sau pentru a vi se prelua comanda.

  3. Email – Ne puteți trimite un email pe adresa dcaevolution@gmail.com cu produsele dorite, însoțite de datele de livrare/facturare și un număr de telefon (obligatoriu). Astfel, veți putea fi informat despre stadiul comenzii și veți fi contactat de firma de curierat atunci când coletul ajunge la destinație.

Recomandări importante:

La primirea coletului, vă rugăm să verificați cu atenție produsele. Eventualele sesizări legate de lipsa unor repere sau avarierea produselor în timpul transportului trebuie făcute agentului de la firma de curierat în momentul livrării. Este obligatoriu să încheiați un proces-verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat.

Sesizările ulterioare vor fi foarte greu de soluționat, deoarece fără acest proces-verbal firma de curierat nu va putea fi trasă la răspundere.