Produsele
de pe site-ul dcaevolution.ro se livreaza oriunde in Romania, prin curier,
in 1-3 zile lucratoare. De regula, termenul de livrare este de 24-48 ore de la
efectuarea comenzii pe site-ul nostru. Trimiterea comenzii va fi confirmata
prin email, pentru a urmari exact procesul de livrare.
Pentru produsele aduse pe comanda si care se afla in stocul
furnizorului din Europa, termenul de livrare este 7-10 zile lucratoare. In
cazul produselor care se fac Custom conform cerintelor clientului sau a celor care
nu se afla momentan in stocul din Europa, clientul va primi instiintare cu
termenul de livrare inainte de a finaliza comanda.
In cazul in care achizitionati doua sau mai multe produse, taxa de curierat se
achita o singura data(in cazul in care toate produsele merg la aceeasi
destinatie).
Puteti comanda produsele dorite astfel:
1) Online - urmand pasii obisnuiti atunci cand faceti cumparaturi online
(se adauga produlul sau produsele dorite in cos, si se completeaza formularul
ce cuprinde datele de livrare/facturare. Dupa aceea, accesati
"Finalizeaza comanda". Veti primi imediat pe email o confirmare a
faptului ca am primit comanda dvs., urmand apoi ca un operator dcaevolution.ro sa va contacteze pentru a reconfirma comanda dvs.
2) Telefonic - puteti suna la numarul de telefon +40 787 522 388 si unul dintre
colegii nostri va v-a prelua comanda. In cazul in care liniile sunt ocupate,
veti fi contactat in cel mai scurt timp posibil pentru a vi se furniza
detaliile necesare sau pentru a vi se prelua o comanda.
3) Email - ne puteti trimite un email pe adresa office@dcaevolution.ro cu
produsele dorite, insotite de datele de livrare-facturare si un numar de
telefon(obligatoriu). In acest fel, veti putea fi informat despre stadiul
comenzii dvs. si veti putea fi contactat si de firma de curierat, atunci cand
coletul a ajuns la destinatie si trebuie sa va fie inmanat.
Va rugam insistent ca
la primirea coletului sa receptionati cu atentie produsele primite! Eventualele
sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata
transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la
primirea coletului; este obligatoriu incheierea unui proces verbal de
constatare cu reprezentantul firmei de curierat! Sesizarile ulterioare vor fi extrem
de greu de solutionat, deoarece fara acest process verbal firma de curierat nu
va mai putea fi trasa la raspundere !