Menu
Cosul meu

Informatii de Livrare

Produsele de pe site-ul dcaevolution.ro se livreaza oriunde in Romania, prin curier, in 1-3 zile lucratoare. De regula, termenul de livrare este de 24-48 ore de la efectuarea comenzii pe site-ul nostru. Trimiterea comenzii va fi confirmata prin email, pentru a urmari exact procesul de livrare.

Pentru produsele aduse pe comanda si care se afla in stocul furnizorului din Europa, termenul de livrare este 7-10 zile lucratoare. In cazul produselor care se fac Custom conform cerintelor clientului sau a celor care nu se afla momentan in stocul din Europa, clientul va primi instiintare cu termenul de livrare inainte de a finaliza comanda. 

In cazul in care achizitionati doua sau mai multe produse, taxa de curierat se achita o singura data(in cazul in care toate produsele merg la aceeasi destinatie).

Puteti comanda produsele dorite astfel:
 1) Online - urmand pasii obisnuiti atunci cand faceti cumparaturi online (se adauga produlul sau produsele dorite in cos, si se completeaza formularul ce cuprinde datele de livrare/facturare.  Dupa aceea, accesati "Finalizeaza comanda". Veti primi imediat pe email o confirmare a faptului ca am primit comanda dvs., urmand apoi ca un operator 
dcaevolution.ro sa va contacteze pentru a reconfirma comanda dvs.

2) Telefonic - puteti suna la numarul de telefon +40 787 522 388 si unul dintre colegii nostri va v-a prelua comanda. In cazul in care liniile sunt ocupate, veti fi contactat in cel mai scurt timp posibil pentru a vi se furniza detaliile necesare sau pentru a vi se prelua o comanda.

3) Email - ne puteti trimite un email pe  adresa office@
dcaevolution.ro cu produsele dorite, insotite de datele de livrare-facturare si un numar de telefon(obligatoriu). In acest fel, veti putea fi informat despre stadiul comenzii dvs. si veti putea fi contactat si de firma de curierat, atunci cand coletul a ajuns la destinatie si trebuie sa va fie inmanat.

Va rugam insistent ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie produsele primite! Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului; este obligatoriu incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat! Sesizarile ulterioare vor fi extrem de greu de solutionat, deoarece fara acest process verbal firma de curierat nu va mai putea fi trasa la raspundere !

 

Acest site foloseşte cookie-uri. Navigând în continuare, îţi exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.